Top latest Five کامپوزیت Urban news

Wiki Article

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان مفیدتر از دندان مصنوعی است به این دلیل که به طور ثابت در محلی که دندان از دست رفته است، وجود دارد.

اباتمنت سفارشی به اباتمنتی گفته می شود که باید بر اساس قالب گیری از ایمپلنت انجام شود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با لمینت دندان لبخند زیباتری خواهید داشت. شما می‌توانید برای مشاوره و لمینت دندان‌های خود از خدمات کلینیک دکتر نصیری استفاده کنید.

البته لمینت‌های بر پایه شیشه نسبت به انواع دیگر لمینت قیمت پایین‌تری دارند.

در مرحله اول در صورت مناسب بودن تراکم استخوان فک ، قرارگیری فیکسچر یا قطعه اصلی با استفاده از جراحی درون استخوان فک انجام می شود.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

در لمینت سیستم کاد کام، ابتدا از دندان‌های فرد اسکن گرفته می‌شود. سپس لمینت دندان به طور مجازی به کمک کامپیوتر و نرم‌افزارها طراحی شده و سپس به دستگاه مخصوصی برای ساخت فرستاده می‌شود. این نوع لمینت تک رنگ بوده و ظاهر طبیعی روی دندان ندارد.

ظاهر یک ایمپلنت به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک صورت قرار داده می‌شود. نکته قابل توجه در مورد آن این است که اگر بهداشت دهان و دندان پس از طی مراحل کاشت ایمپلنت در فک رعایت شود، این دندان‌ها ماندگاری بسیار بالایی نیز خواهند داشت.

لمینت ایمکس از لیتیوم دی سیلیکات ساخته شده است. این نوع لمینت اگر چه شفافیت خوبی دارد، اما در برابر ضربه و آسیب مقاومت بسیار پایینی دارد.

در این مواقع طول درمان بیمار (آماده شدن استخوان برای جایگذاری ایمپلنت) بسته به شرایط بیمار ممکن است از ۳ تا ۶ ماه به طول بیانجامد و دندانپزشک به کمک عکس‌های رادیوگرافی می‌تواند روند درمان را دنبال نماید و بهترین زمان را برای کاشت ایمپلنت دندان تشخیص دهد.

به این ترتیب می‌بینید که در روش ایمپلنت فوری دیگر نیازی نیست برای نصب روکش موقت چند ماه منتظر بمانید.

پس از این که مواد خود را گرفتند و کار تمام شد، از دهان خارج می شود.

ایمپلنت مثل دندان دچار پوسیدگی نمی شود اما میکروب هایی که در محیط دهان و دندان حضور دارند، می توانند به لثه اطراف آن آسیب get more info برسانند و اگر مراقبت صحیح صورت نگیرد حتی باعث ایجاد مشکل برای ایمپلنت می شوند.

Report this wiki page